foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Ken skulle tru at det ville vere så vanskelig å bestemme seg for eit hotell? Det viktigaste er jo kor det ligger, og at det er heilt greit. Likevel blir det ganske vanskelig når folk seie så mykje forskjellig om hotella. Nokon synest det var heilt fantastisk, mens andre synest det var dårleg. Håpa vertfall vi finner eit som har ein bra plasering.  Ellers må eg sei eg gleda meg masse, og håpa på at vi får fint vær i Roma. Ifølge yr er det litt regn, men veldig bra temperatur framover. Takka vertfall ikkje nei til 14-20 grade som dei har meldt til veka. Wops.. blir masse prat om Roma her, men det får dikka heller leva med ei stund.



Eg prøve forresten beautyblender'en idag, og den var heilt fantastisk. Hadde aldri trudd ein svamp kunne gjere ein så bra jobb! Så den kan eg ialefall anbefale. Ellers vil eg ønske alle ei god helg!
Dato: lørdag 12. mars 2011    //   Tid: lørdag, mars 12, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net