foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Vi stod opp tidelig. Ordna oss og satte oss i bilen. London next. Når vi kom til flyplassen følte vi at vi hadde komme til Alaska, eller noko i den duren. Det var skikkelig snøstorm, og det var umulig å bevege seg ute. Flyet blei forsinka. Etter ei stund i flyet oppdaga vi store lasteskip nedom oss, og igjen etter ei stund oppdaga vi land. Svære hus med basseng, små hus, og masse grønt.

Vi satt på bussen. Bussen som gjekk inn til London sentrum. Han var stappa full. Eg fekk ikkje sitte med pappa, men med ei eldre dame. Vi kom i prat, og ho begynte å forklare meg kor vi skulle gå av osv. Eg var svolten, sliten og trøtt. Dama spurte om ho kunne få sjå buss-biletten min sånn at ho kunne forklare akkurat kor vi skulle gå av... Vi hadde fått feil bilett. Ho sure dama som satt i kassen hadde gitt oss feil bilett. Eg var sjukt nervøs. Kom dei til å oppdage det? Heldigvis gjorde det ikkje det. Heldigvis kom vi oss fram. Takka vera den snille eldre dama. 

Vi hadde vore nede å ete frukost, og eg gjekk, mens pappa tok heisen. Eg stod lenge å banka på døra, men fekk ikkje svar. Eg begynte å gå bortover, å leite etter pappa. Hadde han gått feil? Hadde noko skjedd? Eg gjekk å banka på fleire gange, masse. Plutselig kom pappa gåande. Han hadde leitt og leitt etter meg. Eg hadde gått feil...og banka på feil dør. Takk gud for at ingen latte opp døra. 

Vi satt på starbucks. Vi diskuterte kor vi skulle køyre når vi skulle heim. Pappa meinte at vi skulle øve brua, og eg ikkje. "Eg vedda ein pose med kle" sa pappa. Seinare på dagen gjekk eg lykkelig med ein pose i handa. Butikka var det vertfall nok av. Det gjeld forresten med menneske og. 

Det blei mange besøk både på ulike turistatraksjona, og i butikka. Om kvelden åt vi somregel kinesisk, god kinesisk mat! Undergrunnen var akkurat sånn som du ser på film. Full av folk. Masse forskjellige menneske. Dame med stort hår akkurat slik som på film, menn i dress med avisa i eine handa og stresskoffert i andre handa. Vi hadde nokon herlige daga. Eg og pappa. Vi 2. 

-Anbefala ikkje folk å kaste vekk peng på taxi. Det tar unødvendig masse tid, iforhold til undergrunnen. 
-Ta tog istaden for buss fra flyplassen/til flyplassen. 
-Anbefala folk å bevega seg litt rundt i London. Sjå litt anna enn dei vanligaste turistattraksjonane.
-Ta masse bilde. Sjølv føle eg alltid at eg har tatt masse, men når eg kjem heim oppdaga eg at det ikkje var så masse allikevel. Det er jo det som er fint med digitalkamera/speilrefleks at ein faktisk kan sletta bilde, og at ein ikkje betala for film. 
-Reis innom matbutikka berre for å sjå alt dei faktisk har. 
-Mange småbutikka tar ikkje kort, så hugs kontanta. 
-Ikkje bruk unødvendig masse peng på hotell, det er vel ikkje på hotellet ein skal tilbringe tida?
-Det lønna seg overraskande nok ofte å bestille veldig nærme. Vi fant ut fredagen at vi skulle til London, og vi reiste laurdagen. Ikkje noko problem når ein berre er to. På søndag var eg inne å sjekka prisane på reisa til Roma, og fant ut at vi ikkje skulle ha bestilt da vi gjorde. Vi skulle nok ha venta, men det er vel akkurat sånne ting ein lære av?
-Kjøp masse! Det virka ofte masse når ein står i butikken, men når ein kjem heim oppdaga ein ofte at det ikkje var så masse alikevel. 

Ellers må eg få sagt at London var ein enorm, men veldig koselig by fylt med det ein måtte ønske. Einaste som er litt negativt er at alle tinga er veldig spredt utover. 
Photos//me


No gleda eg meg veldig til Roma med mamma, og satsa på at den turen blir like fin som denne. Håpa på null regn, og masse sol! 
Dato: tirsdag 22. mars 2011    //   Tid: tirsdag, mars 22, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net