foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Å starte dagen med ein tur i sola var sjukt herlig. Eple i eine handa, og hundebandet i andre. Eg hadde ikkje takka nei til å starte kvar dag sånn, så eg håpa virkelig været held seg bra framover. Det er vel ingenting vi ønska meir enn grøne haga, og ei varmande sol? Det å faktisk kunne sitte i sola med eit magasin er jo heilt herlig i denne temperaturen. No skal eg kose meg med te, imens eg miksa noko godt til frukost. Bedre seint enn aldri, eller kva? 
Ha ein strålande laurdag!
Dato: lørdag 26. mars 2011    //   Tid: lørdag, mars 26, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net