foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg kom over ho i den nyaste utgaven av costume, og fant stilen hennar veldig fin, så kvifor ikkje dele den med leserane mine? Det eg lika så godt med costume er at ein kan drøyme om flotte designer plagg, men samtidig har dei ein del billigare alternativ. Skal heller ikkje gløyme at bladet er sjukt inspirerande når det kjem til mote og skjønnheit. 
  
Dato: onsdag 23. mars 2011    //   Tid: onsdag, mars 23, 2011   //   Kommentarer: 7


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net