foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt

Eg synest det er heilt fantastisk at dei har fått til dette her i Norge, og eg gleda meg sjukt til å sjå meir framover. Modette.se har jo vore ein favoritt hos meg ganske lenge, så dette lika eg veldig godt. Blogging blir jo berre større og større, og det er noko som er utruleg kjekt å sjå. Vi ligg nok litt bak Sverige enda, men vi kjem stadig nærmare. Tommel opp for modette, og flinke jente/dame. 
Dato: torsdag 24. mars 2011    //   Tid: torsdag, mars 24, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net