foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Etter å ha lest mykje bra om neglelakkane fra h&m måtte eg jo sjølvsagt prøve dei ut, og heilt ærleg? Det er det verste eg har prøvd. Han var utruleg vanskele å påføre, tørka veldig(VELDIG) sakte, og datt av igjen med eingang. Så den vil eg vertfall ikkje anbefale. Synd at det er sånn fordi dei har jo så mange fine og friske farga.
Dato: torsdag 24. mars 2011    //   Tid: torsdag, mars 24, 2011   //   Kommentarer: 5


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net