foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg fant ein mal, og endra masse på den, og wops. Nytt design! Folk har skrytt masse av det flotte designet eg hadde, men desverre var eg ganske lei. Så imens eg venta på eit bedre design, tenkte eg at dette her kunne funke. Om det er noko du er misfornøygd med(fks skriften) sei gjerne ifra. Er litt usikker på forskjellige ting, og da er det alltid kjekt å få høyre meiningane til andre. Om du vil eg skal bytte tilbake til det eg hadde, sei gjerne det også! Eg veit eigentleg ikkje heilt kva eg tykte om dette, på ein måte likte eg det veldig godt, men på ein anna måte ikkje. Uansett vart det feira med brownies...og lys!

Dato: søndag 20. mars 2011    //   Tid: søndag, mars 20, 2011   //   Kommentarer: 6


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net