foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Er eg den einaste som får skikkelig påske-følelse av været? Masse snø, blå himmel og ei steikande sol. Håpa virkelig det held seg sånn framover.  Snøen kan gjerne forsvinne, men sol og blå himmel klagar vi vertfall ikkje over. Ellers må eg få sagt at eg gleda meg til å få nytt design, som forhåpentlegvis ikkje kjem om altfor lenge. Rart kor fort ein blir lei av designet, og kor mykje det har å sei med blogglysten. Enkelte design passar mest for bilde, mens andre for skriving. Dette vippa nok på det første, derfor mista eg ganske lysten til å skrive. Mykje lettare å berre poste eit bilder eller to, men om det er det beste kan nok diskuterast. Håpa vertfall alle får ein fin mandag vidare! 

Anbefal meg gjerne ein bra blogg eller to. Alltid kjekt med nye blogga å lesa. 

Dato: mandag 14. mars 2011    //   Tid: mandag, mars 14, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net