foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Eg kan ikkje beskrive kort surt det var å bli sjuk no, eg som skulle på Dior-kurs idag...Heldigvis hjelpe cola, nybakte kjeks, seria og ein god sofa på humøret. Akkurat no ser eg på millionær søker kjæreste som går på tvnorge kvar dag 14.15 til 15.15! Handla om eit firma som skal finne kjæresta til millionæra, og der får ein jammen sjå litt forskjellige menneske. God underholdning med andre ord. Håpa alle får ein fin dag videre!

Dato: mandag 21. mars 2011    //   Tid: mandag, mars 21, 2011   //   Kommentarer: 15


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net