foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår var eg hos vogue salongen å fiksa håret, og eg blei så fornøygd. Det blei nok ein smule mørkare enn det eg hadde tenkt, men veldig fint. Etterveksten min var ned til øyrene, og stripene hadde fått ein oransje farge, men heldigvis ikkje no lenger. Eg må absolutt skryte masse av dei på vogue salongen. Dei er så flinke, og veldig hyggelige. Kjøpte med shampoo og balsam som eg gleda meg å teste. Viktig å bytte ut shampoo/balsam ofte. Eg lot dei eigentleg gjere det dei ville, fordi eg veit eg blir fornøygd uansett, akkurat sånn det skal vere. Bilde av håret kjem!

Ellers smakte eg makrona for første gang, og veit heilt ærleg ikkje kva eg skal sei om det. Eine var litt god, mens dei andre var absolutt ikkje gode. Eg er sikkert ein av dei få som føler det sånn, men eg blei skikkelig skuffa. Typisk når ein har så høge forventninga. Søte og fine var dei vertfall.


Det som absolutt ikkje skuffa var gulrot og oreo cupcakes. Sjukt gode. Kjøpt på eat my muffin. Som eg skreiv igår; anbefala alle å ta turen om de er i Bergen!

Dato: onsdag 9. mars 2011    //   Tid: onsdag, mars 09, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net