foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
For å vere ærleg kom eg meg ikkje opp av senga før klokka fire idag. Vakna tidelig, men det var så sjukt godt å ligge der i hallsøvne, mens ulike seria står på. Ellers blir dagen brukt på film, kos og god mat! Typisk søndag, med andre ord. Om du ikkje har sett Coyote Ugly anbefala eg deg virkelig å sjå den. Har vore ein av favorittane mine i mange år.

bilde herfra

Klokka 20.20 begynna oppdrag sognefjorden, og det må eg sjølvsagt få med meg. Første episode skuffa ialefall ikkje. Serien går på nrk, kvar søndag framover. Anbefalast!  Forresten; når eg var å fiksa håret mitt kjøpte eg somsagt med shampoo & balsam, og dei var virkelig fantastiske. Slår faktisk K-pak også, og det skal mykje til. Sebastian Light & Sebastian penetraitt heiter dei.


Håpa alle får ein fin kveld. 
Dato: søndag 13. mars 2011    //   Tid: søndag, mars 13, 2011   //   Kommentarer: 0


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net