foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Nettsom andre jenter har ein ting for sko, har eg ein ting for solbrille(og jakke). Her har eg vertfall plukka ut nokre favoritta framover. Så satsa eg berre på at sola faktisk dukka opp sånn at eg kan ta i bruk desse. På ønskelista står ulike Ray Ban varianta(clubmaster, aviator, Round Metal og sjølvsagt dei orginale svarte wayfarer). Ellers hadde eg sjølvsagt ikkje takka nei til desse, desse, eller desse. Om du lurte så er solbrillene finare enn på bildet...
Dato: søndag 27. mars 2011    //   Tid: søndag, mars 27, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net