foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Ein av mine absolutt favorittbloggera har faktisk begynt å blogge igjen, etter ein lang pause. Eg har anbefalt ho før, men eg gjer det gjerne igjen. Eg snakka sjølvsagt om vakre Mariella fra Bergen. Bloggen hennar heiter mellaplace, og den finner du her. Eg får alltid så masse inspirasjon når eg lese bloggen hennar, av alle dei nydelige bildene og fine tekstane. Stikk gjerne innom, og legg igjen ein fin kommentar! Ellers anbefala eg deg å stikke innom Caroline sin blogg, som er ein anna veldig fin blogg fra Bergen. Om du vil ha enda fleire blogga å lesa, anbefala eg deg å sjekke ut linkane mine. Der kan du finne ein haug med fantastiske blogga. Om du har noken fine blogga å anbefala, gjer gjerne det! Det er jo alltid kjekt å lese nye blogga. 

Har du forresten tips til kva som kan gjer bloggen min betre, kom gjerne med dei. Eg vil jo sjølvsagt at skriften skal vere leselig, bildene i grei størrelse og eit fint og ryddigt design. Konkurransen som eg har fortalt om, kjem forresten etter Roma. Tenkte eg kunne finne noko fint og spesielt der, istadenfor noke orginalt fra butikkane her. 
Dato: fredag 25. mars 2011    //   Tid: fredag, mars 25, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net