foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Idag tok eg faktisk å rydda klesrommet, og det blei jo overraskande fint! Har faktisk vurdert å flytta senga mi inn der, men greier aldri å bestemme meg. No mangla det berre eit klestativ til, og bord+stola på kjøkkenet så er det meste i orden. Synest det virka så koselig å kunne bruke kjøkkenet oppe også, men det er jo ein fordel å ha stola og bord.  Akkurat no rauk forresten favoritten ut av TopModel...Eg som hadde eit håp om at ho skulle vinne heile greia. Ho kjem nok langt uansett, med eller utan TopModel.  Ellers skal eg på Kanebo-kurs imorgen, og det gleda eg meg sjølvsagt veldig til! Alltid kjekt å lære nye ting!

Dato: mandag 14. mars 2011    //   Tid: mandag, mars 14, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net