foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
No framover skal ein gjerne ha fargerike plagg, masse blonda, plagg som er i brunt skinn, dongeriplagg, og masse blomstermønster/mønster i det heile. Sjølv synest eg mange av desse trendane er heilt supre, vertfall om ein faktisk greier å mikse dei. Gleda meg virkelig til å sjå meir av trendane, særleg blomstermønster, og den fargerike trenden: mintgrøn, grøn, gul, oransje og blått. Håpa virkelig folk tørr å bruka farga, for det er jo så tøft!

Hadde ikkje akkurat takka nei til denne jakka. Fy søren så fin. Bildene kan du finne her

kjolane finner du på h&m.

desse inspirerande antrekka er funnet på lookbook

High-waist shorts, maxi kjola, toppa med ulike mønster, hatt og noken lekre solbriller er noke av det eg ville invistert i framover. Og sjølvsagt ein haug med andre ting, det er jo så masse fint i butikkane no.


Dato: lørdag 5. mars 2011    //   Tid: lørdag, mars 05, 2011   //   Kommentarer: 3


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net