foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Idag har eg vore klistra i tven, og eg har ikkje så mykje anna å sei enn; wow. Fy søren for noken flinke guta. Skal heller ikkje gløyma damene. Somsagt; wow! Kan også sei wow til det nye programmet som starta på nrk idag, oppdrag sognefjorden. Gleda meg virkelig til å sjå meir. Om du ikkje fekk med deg episoden idag, kan du sjølvsagt sjå den her. Håpa alle har hatt ei fin helg, og kosa seg.

Dato: søndag 6. mars 2011    //   Tid: søndag, mars 06, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net