foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår kjøpte eg meg faktisk to bøker. Tenkte det kunne vere fint å lese noko anna enn berre blogga ei stund. Favorittboka mi er nok Himmeløyne, som er ei sjukt nydelig bok. Eg trur faktisk det er den einaste boka eg har lese fleire ganga, og har funne den like vakker kvar gang. På nettet står det at boka passa for barn fra 9-14, men der må eg nok ve litt uengig. Boka passa nok like mykje for barn, som for voksne. Måten ho fortel om fortida, minnene om mora si...Rett og slett vakkert. Så den vil eg nok anbefala om du er 10, eller 30. Det som er enda meir spesielt enn at eg kjøpte meg to bøker igår...er at eg nettopp bestilte meg 4. Eg kjem til å bli fattig av bøker, kven hadde vel trudd det? Om du treng boktips anbefala eg deg å lese her.
IMG_6738
Dato: onsdag 13. april 2011    //   Tid: onsdag, april 13, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net