foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Har du fått med deg at bubbleroom har komme til Norge? Huska eg fant meg den flotte kjolen for ca eit år sida, men vart så skuffa når eg fant ut at dei ikkje sendte til Norge. Heldigvis slepp vi det problemet no. Eg har plukka ut nokre favoritta til dikka her, men anbefala dikka å klikka dikka innom bubbleroom.no. Sjølvsagt er det ikkje alt som er like fint, men eg kan love deg at du vertfall finne noke du lika.
Dato: fredag 15. april 2011    //   Tid: fredag, april 15, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net