foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
På ønskelista står eit par svarte pumps, så eg håpa eg finne noken fine i Roma. Desse her er fra Asos, og kosta 405 kroner. Du kan finne dei her. Ellers er eg veldig spent på butikkane der, og håpa sjølvsagt på at dei har masse fint. Om det er nokon som har tips å dele, hadde eg sjølvsagt blitt kjempeglad for det. 
Eg hadde heller ikkje takka nei til desse her fra brandos.no. 399 kosta dei, og du kan finne dei her


Dato: fredag 1. april 2011    //   Tid: fredag, april 01, 2011   //   Kommentarer: 1


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net