foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Gatene i Roma er fylt med turistbutikka, og eg anbefala deg virkelig å stikke innom ein del av dei. Du kan overraskande nok finne mange skatta der. Eg fant denne ringen til langt under hundrelappen, og det er jo ikkje værst. I gatene er det også veldig mange boda med masse fint. Der kjøpte eg fire bilder, og eg trur eg betalte rundt 70/80 kroner for alle, og det kan ein jo absolutt ikkje sei noko på.
IMG_6730
IMG_6731

 Berre husk at du ikkje må kjøpe noke av dei som står på gata, som selge veske, smykke, skjerf, solbrille osv...Eine gangen kom politiet køyrande mot ein del selgera, og eg lova deg. Dei forsvant jammen fort. Det er også ein del menn som går med rose å dela ut.. Om du tar imot skal dei plutselig ha peng for det. Om du ikkje tar imot blir dei veldig sure & frekke. Så det beste ein kan gjer er å berre gå, sjølv om det ikkje alltid er like enkelt når dei kjem når ein sitter å ete osv.
P1010589
P1010595
Dato: tirsdag 12. april 2011    //   Tid: tirsdag, april 12, 2011   //   Kommentarer: 2


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net