foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Roma var somsagt virkelig fantastisk. Masse fint å sjå, bra utvalg av butikka og masse god mat, kan det bli bedre? Desverre fekk vi ikkje sjå alt det vi ville, men det tar vi neste gang. For ein neste gang blir det så absolutt. Det er masse ein burde sjå, og oppleva, men eg trur ikkje eg tar med så mykje av det her. Om du skulle vere interessert i å vite det, send meg ein mail. Om du skal reise til Roma anbefala dei vertfall deg til å reise i april-mai eller september-oktober. I juni-juli og august er det altfor varmt til ein storby-ferie, og ikkje minst altfor masse folk.

Shopping
I Roma er det ein haug med eksklusive foretninga, men sjølvsagt finne du rimeligare alternativ. Zara-butikkane der var virkelig enorme, og veldig flotte. Særleg den eine utmerka seg sjukt. Ellers har dei jo Levis, Replay, H&M, og ein haug med italienske butikka. Ve klar over at det somregel er veldig lange køa til prøveromma, og da snakka eg om å vente i 10-15minutt, om ikkje meir. Ellers må du rekna med at dei ansatte følge etter deg, og virkelig vil selge produkt. Ikkje heilt som i Norge, med andre ord.

Dumt vi ikkje hadde meir tid, for da hadde nemmleg vintage stått på lista. Er visst veldig mange bra, og spesielle vintagebutikka i Roma. Ellers var eg innom ein veldig spesiell butikk. Dei solgte heilt nydelige notisbøke, og brevpapir. Notisbøkene låg gjerne på 40-90euro, om ikkje meir. Veldig dyre, men sjukt flotte. Sjølvsagt måtte eg kjøpe med meg ei, men det blei ei litt anna enn dei fleste som var der. Synest det er litt mykje å bruke 500-600 kroner på ei notisbok.

Mat
Når det gjeld mat, anbefala folk deg å ikkje ete nær turistattraksjonane fordi der skal maten vere dårleg, og dyr. Hos oss blei det somregel at vi åt nærme attraksjonane fori det var der det var folk, og koselig. Vi fekk vertfall god mat rundt pantheon, men desverre kan eg ikkje sei det samme rundt Colosseum. Eg fekk faktisk ikkje lov å ete opp kyllingen eg fekk der, nemmleg fordi den smakte så dårleg, og sånn skal det jo ikkje vere. Ellers må eg sei at dei kvinnlige servitørane var ganske sure iforhold til mennene. Dei var hyggelige, og veldig hjelpsomme. Du må vertfall smake pizza, og pasta. Like godt som alle skal ha det til.

Må ialefall ikkje gløyme å nemne den fantastiske isen. Favorittsmakane mine var vanilje, karamell, og ein med tre forskjellige sjokolada, huska desverre ikkje namne på den. Velg vertfall ein smak du lika, for det smaka veldig masse.
Hotellet
Hotellet vi budde på heiter Hotel De Petris, og var heilt ok. Desverre såg det mykje finare ut på nettet fordi der har dei sjølvsagt lagt ut bilde av romma som er oppussa, og vi fekk ikkje eit av dei. Frukosten var elendig, så vi tok den ute. Einaste som var veldig positivt er kor det låg. Plaseringen var virkelig fantastisk. Gåavstand til attraksjonane. Husk på at du må betale citytax(?) og.
Diverse
* Trafikken er crazy. Gløym alt som heite rødt lys, gangoverfelt osv...
* Anbefala folk å ta Leonardoekspressen inn og ut fra Roma. Veldig fint istaden for buss/taxi heile vegen. Om du tar taxi fra togstasjonen til hotellet, og ned igjen når du skal reise er det stor sjanse for at du oppleve to veldig forskjellige summa. Typisk å lure turista som nettopp har komme til byen.
* Pass godt på veska di, er visst massevis av tyva der.
* Det er ein ekstrem flytrafikk i Roma, så rekn med forsinkelsa når du skal heim igjen. Vi stod i kø for å letta, og det var ikkje akkurat ein liten kø.
* Ikkje kjøp noke fra selgera på gata. Dei har ikkje lov å selge ting, og du har absolutt ikkje lov å kjøpe noko. Om du kjøpe falske merkevare på gata, kan du risikere ein bot på fleire tusen, og da meina eg sånn 10-60tusen. Ganske seige peng, eller kva?
Dato: fredag 8. april 2011    //   Tid: fredag, april 08, 2011   //   Kommentarer: 7


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net