foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår fiksa eg litt på rommet. Eller eg vaska, rydda og ommøblerte. Eg blei ganske fornøygd, men ser at sofaen ikkje passa heilt inn, men akkurat det får berre ve så lenge. Var vertfall godt å få inn litt møbla siden det har vore ganske minimalistisk. Eg kjøpte forresten nokon nydelige bilde i Roma som eg gleda meg til å få opp. 

IMG_6658
¨
IMG_6663
IMG_6666
IMG_6672
Dato: tirsdag 12. april 2011    //   Tid: tirsdag, april 12, 2011   //   Kommentarer: 6


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net