foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Igår var eg på Sensai/Kanebokurs, og det var veldig spennande. Alltid kjekt å lære om huda vår, og ikkje minst hudprodukt. Fekk meg eigentleg ein liten oppvekkar også, så pass godt på huda di. Både når det gjeld fuktigheit & rens. Ikkje minst det å bruke solkrem... Vi vil absolutt ikkje angre på det om eit par år. Når vi først snakka om Sensai må eg få sagt at foundationen deiras er fantastisk. Sjølv er eg veldig kresen når det gjeld foundation, men denne her lika eg veldig godt, faktisk så godt at den har blitt favoritten min. Så om du er på utkikk etter ein god foundation, ville eg nok ha prøvd ut denne her. 
IMG_6755
Er du flink å ta vare på huda di?
Dato: onsdag 13. april 2011    //   Tid: onsdag, april 13, 2011   //   Kommentarer: 7


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net