foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
I det siste har eg fått masse tilbakemeldinga på bloggen, og det er noke eg setter heilt enormt pris på. Det er kjekt å høyre at dikka lika innlegga, og bloggen generelt. Det er akkurat sånne tilbakemeldinga som får meg til å ville gjere ein enda bedre jobb, og lage enda bedre innlegg. Så tusen takk! Om du allerede ikkje gjer det kan du alltids følge meg på bloglovin her.  Ellers er det sjølvsagt lov å komme med innspel til innlegg, og ikkje minst å fortelle meg om det er noko som ikkje fungera som det skal. Har desverre fått høyre at det ikkje er alle som får til å kommentere, så eg skal prøve å sjå om eg kan få fiksa det.

No blir det ein fin start på påskeferien med pinnekjøtt og masse anna godt.

http://weheartit.com/entry/6701307


Ønske alle ein super påske!

Dato: lørdag 16. april 2011    //   Tid: lørdag, april 16, 2011   //   Kommentarer: 6


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net