foyot.blogspot.com
Blogg | Om meg | Inspirasjon | Kontakt
Om du er ein av dei som er glad i Vogue anbefala eg deg virkelig å kjøpe inn når du er i utlandet. Mykje billigare enn i Norge. Eg kjøpte 3 blad, og betalte litt over 100...Angra virkelig på at eg ikkje kjøpte fleire, men sånn er det når ein er redd for overvekt. Hadde nok ingen grunn til å bekymra meg når eg kunne hatt med meg litt over 10kg til. Ellers må eg sei det hadde vore supert å kunna både italiensk, og fransk. 

Eine bildeserien i det franske Vogue var forresten heilt nydelig. Okei, dei aller fleste er jo heilt nydelige, men denne utmekra seg hos meg. 
sjekk ut fleire bilder her
Dato: søndag 10. april 2011    //   Tid: søndag, april 10, 2011   //   Kommentarer: 4


Om du lure på noke kan du kontakte meg på monicaflatland@hotmail.no







Follow Foto

Moteblogger

Bloggen er underlagt lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder, design eller annet innhold uten tillatelse. Forfatter er selv ansvarlig for innhold, og det som ikke er eget får oppgitt kilder.






Designet laget av Helene // humlekyss.net